Jamstvo i servis
JAMSTVO I REKLAMACIJA
Ako imate reklamaciju, potrebno je prvo javiti se na naš email servis@analogbit.hr, radi dogovora oko slanja paketa.
Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku te popravak/zamjenu.
VAŽNO!! – UPUTE ZA PRAVILNO PAKIRANJE PAKETA – VAŽNO!!
Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran.
U GLS kratkim uputama možete pročitati kako možete pripremiti svoj paket za brz i siguran prijevoz.
Savjeti za pakiranje: https://gls-group.com/HR/hr/poslovni-korisnici/savjeti-za-otpremu/
Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta. Pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.
Prije slanja prikupa je potrebno dostaviti slike uređaja i adekvatno zapakiranog paketa na naš email servis@analogbit.hr.
Ako paket nije adekvatno zapakiran, nećemo slati prikup kako ne bi došlo do oštećenja paketa.
PRIJAVA KVARA:
Mi šaljemo dostavnu službu po vaš paket (PickUp Usluga se naplaćuje 5 EURA a povrat reklamacije je na naš trošak)!
Uz paket obavezno priložiti kopiju računa ili nam pošaljite na email prilikom prijave kvara.